• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
4

شازند رتبه نخست بیکاری را در استان به خود اختصاص داده است

  • کد خبر : 5764
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
شازند رتبه نخست بیکاری را در استان به خود اختصاص داده است
نماینده مردم شازند در مجلس گفت: شهرستان شازند رتبه نخست بیکاری را در استان به خود اختصاص داده است.

به‌گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری تسنیم از شازند، محمود احمدی‌بیغش عصر امروز در آیین عملیات احداث مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی بخش قره کهریز، اظهار داشت: منطقه قره کهریز نیازمند ارتقا در حوزه وضعیت بهداشت و درمان دارد به طوری که اعتراضات پی در پی مردم سبب شد امروز کار احداث مرکز جامع بهداشت اجرا شود، در این راستا حدود ۲۰ میلیارد تومان مصوب شده که یک میلیارد آن پرداخت شده و ۵ میلیارد تومان نقد و ۵ میلیارد هم مردادماه پرداخت می‌شود و مابقی از سوی وزارت بهداشت پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شازند جزو مصوبات دولت است، افزود: امروز در شهرستان شازند خانواده‌های بسیاری وجود دارند که دو یا سه بیمار سرطانی دارند و از خانواده‌هایی هستند که نان شب برای خوردن ندارند و برای خرید  هر آمپولی باید ۱۱ میلیون تومان پرداخت کنند، بنابراین لزوم چنین مراکز درمانی نیاز شهرستان است.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صنایعی وارد شهرستان شدند که برای این شهرستان مشکلات آلودگی و بیماری‌های صعب‌العلاج ایجاد کردند که نیاز است در این زمینه پای کار باشند، هر چند سال گذشته پالایشگاه ۷۵ میلیارد تومان را به چهار اداره پرداخت کرده است و پتروشیمی با یک هزار میلیارد تومان در ساخت بیمارستان کمک داشته  است.

احمدی بیغش بیان کرد: دولت سیزدهم ۲۵۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی شهرستان شازند کمک داشته است که ۵۰ روستا که مشکل تنش آبی داشتند به سد کمال صالح وصل شدند، همچنین تصفیه‌خانه بزرگ در کوکبیه شازند آماده افتتاح است تنش آبی شهرستان شازند برطرف شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان شازند رتبه نخست بیکاری را در استان به خود اختصاص داده است، بنابراین مسئولان استان و مدیران ارشد دولت باید توجه ویژه و برنامه درستی برای این شهرستان داشته باشند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=5764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.