• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5

رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان برگزار شد

  • کد خبر : 16440
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان برگزار شد
رویداد ملی مسئله محور «شروع» با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری روز گذشته، ۱۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه کردستان برگزار شد.

اخبارکار – به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه کردستان، نوید رضایی، مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان روز گذشته، ۱۷ اردیبهشت در آیین آغاز به‌کار رویداد ملی مسئله محور «شروع» گفت: در این رویداد نیازهای فناورانه از طریق شرکت‌ها به صورت مسئله‌محور مطرح می‌شود و دانشجویان و هر یک از اعضای هیئت علمی ایده‌ای در این حوزه داشته باشند، به شرکت معرفی خواهند شد.

وی افزود: شرکت مورد نظر با صاحب ایده وارد مذاکره خواهد شد و در صورتی که ایده مطرح شده قابلیت تأمین نیاز شرکت را داشته باشد، از طریق تسهیلات و یا کمک بلاعوض، صاحب ایده را حمایت می‌کنند.

مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه این رویداد در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده است، بیان کرد: رویداد ذکر شده برای نخستین بار در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان و اعضای هیئت علمی علاقمند و صاحب ایده برگزار می‌شود.

وی مزایای شرکت در این جشنواره را آشنایی با فضای کار اشتراکی، فضای کارگاهی، خدمات مالی، ایجاد شبکه ارتباطی، آموزش و توانمندسازی ذکر کرد و گفت: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه در قالب انجام پروژه‌های علمی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعدادهای علمی کشور و تبدیل خلاقیت و دستاوردهای علمی به محصولات قابل ارائه به بازار است.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=16440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.