• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3

رئیس بسیج ورزشکاران: شغل و بیمه ورزشکاران ملی‌پوش به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود

  • کد خبر : 16591
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
رئیس بسیج ورزشکاران: شغل و بیمه ورزشکاران ملی‌پوش به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور از پیگیری ویژه رئیس‌جمهوری و وزیر ورزش و جوانان در زمینه شغل و بیمه ورزشکاران ملی‌پوش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبارکار به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی میرجلیلی ظهر امروز در نشست با قهرمانان ملی و فراملی با حضور سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: ما حاضریم کشته شویم و جان دهیم تا شما ورزشکاران با خیال راحت و با آرامش تمرین و ورزش کنید.
وی با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر اینکه مملکت همان‌طور که به علما و دانشمندان نیاز دارد، به‌قدرت ورزشکاران هم نیاز دارد، ادامه داد: روی سکو قرار گرفتن و با پرچم دور زدن شما ورزشکاران، همان موشک ماست.
میرجلیلی خاطرنشان کرد: ۸۵ میلیون ایرانی و مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا از پیروزی جمهوری اسلامی ایران خوشحال می‌شوند و ورزشکاران ایرانی، پرچمدار عدم رویارویی با رژیم صهیونیستی هستند و این حرکت برای ورزشکاران دنیا تبدیل به الگو شده است.
وی با بیان اینکه بیش از ۴۶۰ شهید ورزشکار در استان کرمان داریم که ۸۳ نفر از آنها تکواندوکار بودند، تصریح کرد: این شهدا از سکو و مدال گذشتند و شما ورزشکاران وقتی قهرمان و نایب‌قهرمان جهان و المپیک می‌شوید، برای یک نظام، یک اعتقاد و یک باور هستید و دنیا شما را رصد می‌کند.
میرجلیلی در پایان سخنان خود از پیگیری ویژه رئیس‌جمهوری و وزیر ورزش و جوانان در زمینه شغل و بیمه ورزشکاران خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم مسئله شغل و بیمه ورزشکاران حل شود.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=16591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.