• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
6

حدود ۷ هزار عضو خانواده ایثارگران به استخدام شهرداری در آمده اند

  • کد خبر : 13247
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
حدود ۷ هزار عضو خانواده ایثارگران به استخدام شهرداری در آمده اند
رئیس کمیته منابع انسانی شورای شهر تهران گفت : حرکت به سمت کوچک سازی از سیاست های شوراست و تلاش شد که این مهم حاصل شود


به گزارش اخبارکار وی تأکید کرد:در بودجه سال آینده اعتبارات حوزه نیروی انسانی افزایش یافت و در تبصره ها نیز پیش بینی شده که اگر در شورای عالی کار بیش از ۲۰ درصد افزایش پیش بینی شود، شهرداری می تواند اصلاحیه ارائه دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا در خصوص میزان جذب نیروهای جدید در شهرداری تهران گفت: طی دو سال گذشته بین ۷ تا ۸ هزار نفر از فرزندان ایثارگران در شهرداری استخدام شده اند.

ناصر امانی نیز در نشست خبری بودجه سال ۱۴۰۳ در مورد میزان جذب نیروها در شهرداری تهران با ذکر اینکه بر اساس برنامه چهارم، شهرداری موظف شده ۵۰ درصد از نیروهای خروجی از مجموعه را وارد کند، گفت: این اقدام گامی به سوی کوچک سازی است. بنابر گزارشات شهرداری تهران این موضوع را رعایت کرده اما در حوزه استخدامی، شهرداری تابع مقررات کشوری است.

وی ادامه داد: استخدام ایثارگران و تبدیل وضعیت آنها بر اساس قانون باید انجام می شد و شهرداری موظف بود نسبت به تبدیل وضعیت این نیروها اقدام کند و بر این اساس باید هفت تا هشت هزار نفر تبدیل وضعیت شوند.

رئیس کمیته منابع انسانی شورای شهر تهران با بیان اینکه حرکت به سمت کوچک سازی از سیاست های شوراست و تلاش شد که این مهم حاصل شود، تأکید کرد: در بودجه سال آینده اعتبارات حوزه نیروی انسانی افزایش یافت و در تبصره ها نیز پیش بینی شده که اگر در شورای عالی کار بیش از ۲۰ درصد افزایش پیش بینی شود، شهرداری می تواند اصلاحیه ارائه دهد.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=13247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.