• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
7

جزییات ثبت‌نام آزمون استخدامی شهرداری‌های استان قزوین اعلام شد

  • کد خبر : 10321
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
جزییات ثبت‌نام آزمون استخدامی شهرداری‌های استان قزوین اعلام شد

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محسن اسماعیلی با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی شهرداری‌های قزوین، اظهار کرد: با توجه به مجوزات صادره، طی این آزمون ۳۷ نفر در شهرداری‌های استان قزوین جذب می‌شوند. وی افزود: در این آزمون افراد تحصیلکرده در مقاطع مختلف رشته‌‌های شغلی نظیر حسابداری، راه و […]

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محسن اسماعیلی با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی شهرداری‌های قزوین، اظهار کرد: با توجه به مجوزات صادره، طی این آزمون ۳۷ نفر در شهرداری‌های استان قزوین جذب می‌شوند.

وی افزود: در این آزمون افراد تحصیلکرده در مقاطع مختلف رشته‌‌های شغلی نظیر حسابداری، راه و ساختمان، شهرسازی، حقوقی، تحلیلگر سیستم، امور حمل و نقل  از طریق برگزاری آزمون عمومی و تخصصی و سایر مراحل مربوطه جذب خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین تصریح کرد: بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در ۱۰ شهرداری استان از جمله شهرداری‌های تاکستان، بویین‌زهرا، آبیک، سگزآباد، خرمدشت، عصمت‌آباد، زیاران، محمود آباد، رازمیان و اسفرورین  صورت خواهد پذیرفت.

این مسوول خاطرنشان کرد: داوطلبین می توانند ضمن مراجعه به وبگاه https://hrtc.ir اطلاعات تکمیلی را با مطالعه دفترچه راهنما دریافت کنند.

وی یادآور شد: تاریخ شروع و پایان ثبت نام از تاریخ ۲۶ مهر ۱۴٠۲ تا  ۵ آبان ۱۴٠۲ بوده و زمان برگزاری آزمون کتبی نیز متعاقباً به اطلاع داوطلبین محترم خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=10321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.