• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
8
مدیرعامل این سازمان خبرداد:

جذب ۴۹۰۰ نفر در سازمان تامین اجتماعی /جمع بندی افزایش حقوق در هفته آینده

  • کد خبر : 15142
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
جذب ۴۹۰۰ نفر در سازمان تامین اجتماعی /جمع بندی افزایش حقوق در هفته آینده
سیدهاشم موسوی موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: واقعیت این است که مشکلاتی در حوزه نیرو به ویژه نیروهای متخصص داریم برای حل این مشکل سال گذشته چهار هزار نفر جذب شد.


به گزارش پایگاه خبری اخبارکار به نقل از ایرنا وی افزود: امسال هم برای جذب چهار هزار و ۹۰۰ نفر در بیمه و درمان برنامه‌ریزی شده است که چهار هزار نفر از این تعداد در حوزه درمان خواهد بود و آزمون آن ۳۱ فروردین ماه برگزار خواهد شد.
موسوی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۶ میلیون نفر در کشور زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب ۲۰ درصد از جامعه ۳۵ میلیون نفری کشور زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی بودند ، این در حالی است که الان در حکمرانی تامین اجتماعی نزدیک ۷۵ درصد جامعه ۸۵ میلیونی کشور زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

رقم افزایش حقوق هفته آینده جمع بندی می‌شود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش حقوق کارکنان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: افزایش حقوق بر اساس قانون ابلاغ می‌شود منتهی مشکلی در بحث حکم همکاران بخش درمان وجود دارد که مربوط به سال‌های گذشته است. در این زمینه هم موضوع به هیات مدیره ارسال شده است و تلاش می‌کنیم این موضوع هم حل شود.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سال جاری هم گفت: افزایش حقوق امسال در اردیبهشت ماه اعمال می‌شود. معمولا حقوق فروردین ماه از ۲۰ تا ۳۰ فروردین ماه بر اساس نرخ سال قبل پرداخت می‌شود رقم معوق هم خردادماه پرداخت خواهد شد.

موسوی در خصوص میزان افزایش حقوق هم گفت: موضوع افزایش حقوق هفته آینده در جلسه کانون عالی بازنشستگان بررسی و جمع‌بندی خواهد شد. هنوز مبلغ افزایشی مشخص نیست جمع بندی هیات مدیره کانون بازنشستگان از طریق وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به هیات دولت ارسال و با مصوبه دولت بر اساس قانون اعمال می‌شود بنابراین ضریب‌هایی که درباره حقوق امسال گفته می‌شود درست نیست.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=15142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.