• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4

جذب ۴۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در شرکت‌ های دانش بنیان و صنعتی

  • کد خبر : 13516
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
جذب ۴۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در شرکت‌ های دانش بنیان و صنعتی
شرکت های دانش بنیان وصنعتی 440 نفر از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد را جذب کردند

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول ارتباط با صنعت انجمن‌های علمی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در حاشیه نمایشگاه فرصت‌های شغلی (FUMJOB) که به همت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، ۲۸ شرکت مطرح استانی و ملی حضور داشتند و با دریافت ۲۹۰۰ رزومه از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، ۴۴۰ نفر را جذب کردند.

 محمدرضا معاونیان گفت: در این نمایشگاه ۲۸ شرکت مطرح استانی و ملی در حوزه‌های فنی مهندسی، کشاورزی، فناوری اطلاعات، صنایع غذایی، گردشگری، رسانه، علوم انسانی و صنایع خلاق حضور داشتند.

وی افزود: این نمایشگاه با استقبال پرشور از طرف دانشجویان رو به رو شد و در سه روز این نمایشگاه بیش از ۳۰۰۰ دانشجو و فارغ التحصیل از این نمایشگاه بازدید کردند.

همچنین در نتیجه برگزاری این نمایشگاه، حدود ۲۹۰۰ رزومه توسط شرکت‌های حاضر از دانشجویان دریافت شده و بیش از ۴۴۰ نفر جذب مثبت به صورت کارآموزی، کارورزی، پروژه و استخدام شده‌اند.

سید علی موسوی مشهدی دبیر شورای هماهنگی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه فردوسی هم درباره جشنواره حرکت گفت: هر ساله این جشنواره در دانشگاه فردوسی مشهد، با حضور ۷۳ انجمن علمی که از حوزه‌های علوم پایه، مهندسی، علوم انسانی و کشاورزی هستند، برگزار می‌شود

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=13516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.