• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
6

ثبت نام بیش از ۷ هزار نفر در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی

  • کد خبر : 12896
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
ثبت نام بیش از ۷ هزار نفر در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی
رییس مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت از ثبت نام بیش از ۷ هزار نفر در بیستمین فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی خبر داد و گفت: مهلت شرکت در فراخوان تمدید نخواهد شد.

به گزارش اخبارکار ، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر افزود: در بیستمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌ها / دانشکده‌های علوم پزشکی مجوز استخدام ۱۸۷۶ نفر از سازمان امور اداری استخدامی دریافت شده است.

وی افزود: فرصت شرکت در فراخوان جذب هیأت علمی وزارت بهداشت از ۱۴ بهمن آغاز شد و در ۲۸ بهمن ماه به پایان رسید که با توجه به درخواست‌های رسیده به مرکز جذب و امور اعضای هیأت علمی و نخبگان وزارت بهداشت این مهلت تا ساعت ۲۴ امروز سه شنبه اول اسفندماه ۱۴۰۲ تمدید شده است اما این فرصت دیگر تمدید نخواهد شد.

چنگیزی آشتیانی افزود: در این دوره از فراخوان جذب و استخدام عضو هیأت علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکنون بیش از ۷ هزار نفر ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری کرده اند که پیش بینی می‌شود تا پایان مهلت ثبت نام این تعداد افزایش پیدا کند.

وی یادآور شد: صرفاً به مستندات و مدارک بارگزاری شده در سامانه جذب امتیاز تعلق می‌گیرد. لذا ارائه و تحویل هر گونه فیزیک مدارک خارج از مستندات بارگزاری شده در سامانه به دبیرخانه‌های هیأت‌های اجرایی غیرقابل بررسی است.

رئیس مرکز جذب و امور اعضای هیأت علمی و نخبگان اظهار داشت: نتیجه فراخوان صرفاً از طریق سامانه (کد رهگیری) قابل پیگیری است و معترضین به نتیجه فراخوان ۲۰ روز مهلت اعتراض کتبی به دانشگاه محل تقاضا را دارند. در غیر اینصورت نتیجه قطعی است.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=12896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.