• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
4
معاون استاندار خوزستان خبرداد:

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین

  • کد خبر : 12760
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خوزستان از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین تا دهم اسفندماه امسال خبر داد.

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الله دهدشتی گفت: ثبت نام آزمون استخدامی طرح «شهید زین‌الدین» از ۱۱ بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۰ اسفند ماه ادامه دارد و دفترچه راهنمای آزمون این طرح برای دستگاه‌های اجرایی ۱۸ استان از جمله استان خوزستان در سایت جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir منتشر شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خوزستان افزود: طرح شهید «زین‌الدین» با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر جوان‌سازی دولت و با توجه به تاکید رئیس جمهور در جذب و استخدام منابع انسانی برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: در این آزمون ۱۰ سهمیه برای نخبگان و ۱۳۰ سهمیه برای جوانان حائز شرایط در هفت دستگاه اجرایی استان خوزستان شامل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری و واحد‌های تابعه اختصاص یافته است.

دهدشتی افزود: از تعداد ۱۳۰ سهمیه ۲۶ سهمیه استخدامی برای استانداری خوزستان و واحد‌های تابعه اختصاص یافته که در آینده نزدیک به صورت یک آزمون متمرکز و در قالب سهمیه وزارت کشور و سایر استانداری‌ها انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان تاکید کرد: همه داوطلبان طرح شهید «زین‌الدین» باید در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=12760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.