• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4

تاکید رئیس جمهور بر رعایت بومی گزینی در استخدام‌ها

  • کد خبر : 10772
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
تاکید رئیس جمهور بر رعایت بومی گزینی در استخدام‌ها
رئیس جمهور به وجود نیرو‌های خوب و حرفه‌ای در کردستان اشاره و بر رعایت بومی گزینی نیرو در استخدام‌ها تاکید کرد.

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان ،سیدابراهیم رئیسی امروز در دیدار با مردم سنندج در میدان آزادی این شهر اظهار کرد: اشتغال جوانان کردستانی از موضوعات اساسی و اولویت دار است که مسئولان باید نگاه ویژه ایی به آن داشته باشند.
وی در ادامه گفت: مردم نگاهشان به دستگاه‌های اجرایی استان معطوف است و کارآمدی نظام را در کارآمدی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان می‌بینند بنابراین همه کارمندان و مدیران تلاش کنند به دور از هرگونه پارتی بازی تلاششان معطوف به رضایتمندی مردم و رفع مشکلات آن‌ها باشد.
وی به بحث مسکن نیز اشاره ایی کرد و افزود: بیش از ۲۵ هزار قطعه زمین به متقاضیان کردستانی واگذار شده که مراحل اجرایی آن آغاز شده است.
همچنین رییس جمهور از افتتاح بیش از ۵ هزار واحد مسکن در استان خبر دادو افزود: ما بیش از ۵ هزار کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل را احیا کردیم و تابستان امسال نیز آمار بیکاری در کردستان نسبت به ده سال گذشته روندی کاهشی داشته است.
رییس دولت با تقدیر از اقدامات گسترده برای توسعه استان کردستان گفت: امروز چهره استان متفاوت از گذشته شده است و ما بدون خستگی و ناامیدی در حال حرکت بسوی قله پیشرفت هستیم.
رئیسی در ابتدای سخنان خود به جنایت صهیونسیت‌ها در غزه اشاره کرد و گفت: همه میدانند آمریکایی‌ها امروز عامل اصلی جنایت در سرزمین فلسطین هستند ومدعیان حقوق بشر نیز خود از بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند.
رییس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ۴۰ سال است اعلام می‌کند رژیم صهیونیستی غاصب حقوق انسانهاست گفت:امروز مردم دنیا به حقانیت موضع جمهوری اسلامی پی برده اند و این از برکت خون شهدای فلسطین و ایران اسلامی است.
رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مردم کردستان گفت: مردم دلاور و غیور کردستان، همیشه در برابر توطئه دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده اید و تجزیه طلبان و معاندان را به عقب راندیدو این افتخاری برای مردم کردستان و سرداران سرافراز این مرز و بوم است.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=10772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.