به گزارش پایگاه خبری اخبارکار به نقل از سایت راه پرداخت ، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (سهامی عام) یک شرکت دانشبنیان در حوزه ارائه راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک است، تاپکیش در زمینه تولید دستگاههای کارتخوان، رولهای حرارتی، لیبلها و کارتهای هوشمند و همچنین تعمیر و پشتیبانی دستگاههای خودپرداز و کارتخوان فعال است. چشمانداز شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش دستیابی به سودآوری پایدار، جلب حداکثری رضایتمندی مشتریان، ارتقای کیفیت محصولات و خدمات با تکیه بر نوآوری و توسعه هدفمند سرمایههای انسانی است.
کارشناس زیرساخت و شبکه
شرح شغل:
- آشنایی با Wireless Network، Telecommunication
- تسلط به زبان انگلیسی در سطح مطالعه متون تخصصی
- آشنایی با استاندارد ISO/IEC 27001
- تسلط به NAT،FORTINET ، FIREPOWER ، CCNP DC ، MIKROTIK، ISE، TROUBLESHOOT ، Documentation و R&D NETWORK DC
- آشنایی با نرمافزارهای PRTG MRTG , ZABBIX , Visio
- داشتن روحیه کار تیمی
- تسلط بر مبحث DMVPN
- تسلط بر انواع Routing protocol (BGP – EIGRP – OSPF)
- ONCALL24*7
مهارتها و توانمندیهای تخصصی مورد نیاز:
- CCNP
- PRTG ,ZABBIX متوسط
- FortiGate
- FirePower
- MTCNA
- Linux متوسط
- Microsoft Visio
شرایط احراز:
- آشنایی با صنعت پرداخت
- دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی برق الکترونیک
- مسئولیتپذیر
- محل خدمت : تهران _ میرداماد
- سابقه کار: ۳ سال سابقه کار مرتبط
- نوع همکاری: تماموقت
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
کارشناس سیستمها و روشها
شرح شغل:
- شناسایی فرایندها و تهیه شناسنامه فرایندها با ارائه روشی بهینه
- کنترل عملکردی واحدهای سازمان با سنجههای استراتژیک و گزارشدهی
- عارضهیابی و ارزیابی نقاط ضعف فرایندی
- بازنگری روشهای اجرایی و دستورالعملها طبق اصول سیستم مدیریت کیفیت
- پیادهسازی ممیزی و نگهداری استانداردها، راهنما و رویهها بهخصوص از منظر مدیریت کیفیت
- همکاری کارآمد در ارتقای سیستمهای نرمافزاری سازمان
- انجام مطالعات مستمر بهمنظور ایجاد و برقراری یا اصلاح فرایندها و روشهای مفید و مؤثر در سطح سازمان
- شناسایی و بهکارگیری رویکردهای تعالی سازمانی و مدیریت کیفیت از جمله EFQM …
- پیگیری و انجام هماهنگی لازم در راستای دریافت گواهینامههای مدیریت کیفیت (ISO) از مراجع و سازمانهای مربوطه
- ارتباط مستمر با شرکتهای صادرکننده گواهینامه کیفیت
- پیگیری اجرای آموزشهای مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت در سطح مدیران و پرسنل
شرایط احراز:
- آشنایی با صنعت پرداخت
- دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی صنایع
- آشنا به نرمافزار power BI
- آشنا به تدوین روشهای اجرایی و دستورالعملها
- آشنا به بهبود فرایندها و سیستمها
- دارای مهارت و توانمندی نگارش، تدوین گزارشها و مستندسازی
- مسئولیتپذیر
- محل خدمت: تهران _ میرداماد
- سابقه کار: ۵ سال سابقه کار مرتبط
- نوع همکاری: تماموقت
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات
شرح شغل:
- ارتقای سرورهای محلی بهمنظور بهینهسازی ارائه سرویس به کاربران
- تهیه شناسنامه برای تجهیزات اتاق سرور
- نگهداری و مدیریت تجهیزات اتاق سرور
- نظارت بر پیکربندی سوئیچهای شبکه
- نگهداری و حفظ ارتباطات شبکه واحدهای تابعه با اتاق سرور
- پشتیبانی فنی و ارائه راهکارهای استاندارد و مبتنی بر خطمشیهای راهبردی به تمامی واحدهای مربوطه
- پشتیبانی از سامانهها و سرورهای مورد استفاده در شبکه و واحدهای مربوطه
- ارائه مشخصات و نظارت بر خرید تجهیزات، قطعات و تجهیزات اتاق سرور
- تحلیل، طراحی و نظارت بر پیادهسازی نرمافزارهای مورد نیاز سازمان
- تحلیل، طراحی و نظارت بر اجرای سیستمهای پشتیبانگیری آنلاین از سرورها
- رفع مشکل کاربران (سختافزار – نرمافزار) – آنتیویروس
شرایط احراز:
- مسلط به مفاهیم مایکروسافت، سیسکو، پسیو شبکه، دوربینهای مداربسته و فایروالها
- تسلط به مفاهیم سروری و دستگاههای ذخیرهساز و مجازیسازی
- توانایی رفع اشکال شبکههای LAN-WAN
- توانایی Routing ، Switching و رفع اشکال انواع روتر و سوئیچهای سیسکو
- آشنایی با GRE Tunnel و DMVPN
- آشنایی با انواع Route : OSPF – EIGRP – BGP
- آشنایی با صنعت پرداخت
- دارای مدرک مهندسی کامپیوتر یا مهندسی فناوری اطلاعات
- توانایی در حل مشکلات سختافزار و نرمافزار و مسائل سیسکو، شبکهای Fire wall-Routing-Switching و سرورهای HP ، San Storage و مجازیسازی Virtualization
- دارای مدرک CCNP
- محل خدمت : تهران _ میرداماد
- سابقه کار: ۷ سال سابقه کار مرتبط
- نوع همکاری: تماموقت
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
تکنسین سرویس و نگهداری خودپرداز (تهران)
شرح شغل:
- شناسایی، ثبت و رفع ایرادات ماژولها و قطعات سختافزاری خودپرداز
- سرویسهای دورهای خودپرداز
شرایط احراز:
- آشنایی مقدماتی با برق و الکترونیک (افراد دارای مدارک تخصصی در این زمینه از اولویت بالا برخوردارند)
- آشنایی با رایانه و شبکههای کامپیوتری
- جنسیت: آقا
- داشتن وسیله نقلیه (موتور)
- تحصیلات: فوق دیپلم، لیسانس برق و الکترونیک
- سن: ۲۵ تا ۴۹ سال
- مسئولیتپذیر
- منظم و دقیق
- محل خدمت: تهران- جردن
- سابقه کار: حداقل ۲ سال مرتبط
- نوع همکاری: تماموقت
- ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ۷ تا ۱۶ – پنجشنبه ۷ تا ۱۲
مزایای همکاری:
- بیمه تأمین اجتماعی
- پزشک سازمانی
- بیمه تکمیلی
- بستههای مناسبتی
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
تکنسین تعمیر و تولید دستگاه کارتخوان (حکیمیه و شهرک صنعتی پرند)
شرح شغل:
- عیبیابی و تعمیر دستگاههای کارتخوان
- دستهبندی تخصصی و سورت قطعات
- تست قطعات با ابزار الکترونیکی و شناسایی و جداسازی قطعات سالم از قطعات دارای مشکل
- مونتاژ برد و قطعات الکترونیکی درون قاب کارتخوان
- نصب و ستاپ نرمافزارها روی محصول تولیدی
- تست کلیه ماژولهای محصول و تکمیل فرایند تست
- کنترل کیفیت نهایی (QC) محصول تولیدی، بستهبندی
- نقشهخوانی مدارچاپی و تعمیر دستگاه کارتخوان
شرایط احراز:
- آشنایی مقدماتی با برق و الکترونیک (افراد دارای مدارک تخصصی در این زمینه از اولویت بالا برخوردارند)
- آشنایی با رایانه و شبکههای کامپیوتری
- توانایی انجام کار با هویه
- آشنایی با قطعات و بردها و مدارهای الکترونیکی
- جنسیت: آقا
- تحصیلات: کارشناسی مهندسی الکترونیک، برق، کامپیوتر
- سن: ۲۵ تا ۴۹ سال
- مسئولیتپذیر
- منظم و دقیق
- محل خدمت: تهران. شهرک صنعتی پرند
- سابقه کار: حداقل ۲ سال مرتبط
- نوعهمکاری: تماموقت
- ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه ۷ تا ۱۶
مزایای همکاری:
- بیمه تأمین اجتماعی
- پزشک سازمانی
- بیمه تکمیلی
- بستههای مناسبتی
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
علاقهمندان و متقاضیان میتوانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل
hr@kpec-co.com ارسال کنند.