• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
9
معاون برنامه ریزی سازمان جهادکشاورزی این استان :

بیش از یک هزار شغل در بخش کشاورزی قزوین ایجاد شد

  • کد خبر : 6122
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
بیش از یک هزار شغل در بخش کشاورزی قزوین ایجاد شد
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: یک هزار و ۲۴۸ شغل طی سه ماهه سال جاری در بخش های مختلف کشاورزی استان ایجاد شد.

به گزارش اخبارکار حمیدرضا تبسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: این میزان شغل معادل ۴۰ درصد برنامه و تعهد اشتغالزایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در سال جاری است.

وی اظهار کرد:: پیش بینی اشتغالزایی بخش کشاورزی قزوین برای سال جاری سه هزار و ۱۰۰ نفر بوده که به نظر می رسد تا پیش از پایان سال جاری شاهد تحقق آن باشیم.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: اشتغالزایی محقق شده به تفکیک شهرستان ها شامل ۱۸۹ نفر در آبیک، ۱۱۹ نفر در البرز، ۴۲ نفر در آوج، ۲۶۰ نفر در بویین زهرا، ۳۹۵ نفر در تاکستان و ۲۴۳ نفر در شهرستان قزوین بوده است.

به گفته این مسوول، بیشترین میزان اشتغالزایی در بخش کشاورزی استان قزوین برای شهرستان تاکستان بوده که توانسته ۵۱ درصد برنامه اشتغال را محقق سازد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: آمار اشتغالزایی بر اساس ثبت موارد در سامانه رصد ملی اشتغال جمع آوری شده است.

تبسمی یادآور شد: یکی از اهداف مهم وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برای رسیدن به رشد تولید ایجاد اشتغال پایدار در بخش کشاورزی است که تلاش شده بهره برداران از تمامی امکانات مادی و معنوی برخوردار شوند.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۰ هزار بهره بردار است.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=6122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.