• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5
مدیرعامل نیروگاه برق شهید مفتح همدان:

بهره وری این نیروگاه به همت مهندسان ایرانی پس از سی سال حفظ شده است /ثبت نام استخدام درنیروگاه

  • کد خبر : 4154
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۷:۱۱
بهره وری این نیروگاه به همت مهندسان ایرانی پس از سی سال حفظ شده است /ثبت نام استخدام درنیروگاه
مدیرعامل نیروگاه برق شهید مفتح همدان گفت: این نیروگاه هزار مگاواتی پس از پایان فصل تعمیراتی و انجام سرویس‌های دوره‌ای در فصل تابستان وارد مدار بهره‌برداری شده است.

به گزارش خبرنگار اخبارکار به نقل از ایرنا، “عبدالمجید دیناروند” مدیرعامل نیروگاه برق شهید مفتح همدان روز سه‌شنبه گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی هر چهار واحد تولیدی نیروگاه با موفقیت به پایان رسیده است گفت این نیروگاه وارد مدار شده است.
وی تاکید کرد: همه تعمیرات توسط مهندسان ایرانی انجام شده و شرایط به گونه‌ای است که سایر نیروگاه‌های کشور از مهندسان ما به جای مستشاران خارجی برای رفع ایراد واحدهای نیروگاهی استفاده می‌کنند.
دیناروند اظهار کرد: مهندسان ژاپنی ماه گذشته از نیروگاه برق شهید مفتح بازدید کردند و از تلاش‌های مهندسان ایرانی و سرپا و آماده نگه داشتن این نیروگاه شگف‌زده شدند.

دیناروند با اشاره به اینکه ۷۷ درصد کارکنان این نیروگاه بومی هستند، گفت :۱۷ نخبه استانی در این نیروگاه مشعول به کار هستند وکسب رتبه یک ساخت داخل و رتبه یک سلامت اداری نیروگاه‌های کشور از افتخارات نیروگاه برق شهید مفتح همدان محسوب می‌شود.
وی افزود: به همت مهندسان ایرانی، بهره‌وری نیروگاه پس از ۳۰ سال حفظ شده است و تجهیزات آن کارایی همان روز نخست بهره‌برداری را دارند.وی بیان کرد: با دقت در تعمیرات، بهره‌برداری مناسب و همت کارکنان نوید می‌دهیم که با بیشترین توان برق تولید کنیم و در تابستان برای بخش خانگی خاموشی نداشته باشیم.
مدیرعامل نیروگاه همدان افزود: نام نویسی در آزمون استخدامی این نیروگاهآغاز شده است و علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این آزمون در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ثبت نام کنند و افرادی که عضو بنیاد نخبگان هستند برای استخدام در نیروگاه در اولویت قرار دارند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=4154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.