• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4

برگزاری آزمون مقطع درجه داری فرماندهی انتظامی استان البرز ویژه هفته انتظامی 

  • کد خبر : 9909
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
برگزاری آزمون مقطع درجه داری فرماندهی انتظامی استان البرز ویژه هفته انتظامی 

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی،  صبح دیروز آزمون علمی تخصصی استخدامی  فرماندهی انتظامی استان با حضور سرهنگ “محمد نادربیگی” جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز در دبیرستان دهخدا شهر کرج برگزار شد. در حاشیه این دیدار سرهنگ “نادر بیگی” با اشاره به نقش مهم گزینش […]

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی،  صبح دیروز آزمون علمی تخصصی استخدامی  فرماندهی انتظامی استان با حضور سرهنگ “محمد نادربیگی” جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز در دبیرستان دهخدا شهر کرج برگزار شد.

در حاشیه این دیدار سرهنگ “نادر بیگی” با اشاره به نقش مهم گزینش در موفقیت  اجرای ماموریت سازمان ها، اظهار داشت:  به مناسبت هفته فراجا امتیازات ویژه ای برای متقاضیان استخدامی از نظر افزایش سن به ٣٠سال و کاهش قد به ١۶۵ سانتی متر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امسال نیز فرماندهی انتظامی استان البرز در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع درجه داری مرد از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم کلیه رشته ها ثبت نام به عمل آورد که یکی از مراحل آزمون استخدام آن در حال برگزاری است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت: با توجه به ماموریت های گوناگون فراجا، خدمت در سازمان مقدس انتظامی کشور  نیازمند روحیه جهادی و بسیجی است که در گزینش ها مدنظر گرفته می شود.

سرهنگ نادربیگی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و توفیق برای متقاضیان استخدام در فرماندهی انتظامی استان البرز، خاطرنشان کرد: خدمت در مجموعه انقلابی انتظامی را توفیق دانست.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=9909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.