• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
6

برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال دانش بنیان در مناطق محروم

  • کد خبر : 3510
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال دانش بنیان در مناطق محروم
معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با اشاره به همکاری این معاونت با صندوق کارآفرینی امید، گفت: ترکیب حمایت‌های معاونت علمی و صندوق می‌تواند اثرات خوبی در رفع چالش‌های مناطق محروم داشته باشد.

به گزارش اخبارکار به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران)، رضا اسدی‌فرد در حاشیه امضای تفاهم‌نامه با صندوق کارآفرینی امید که در محل نمایشگاه آبادیران صورت گرفت، اظهار داشت: هدف اصلی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا، شناسایی و حمایت از طرح‌های موثر در محرومیت زدایی است و بر این اساس با پایان یافتن این نمایشگاه، پیگیری برای به ثمر نشستن این طرح‌ها آغاز خواهد شد.

وی گفت: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ابزار‌های حمایتی برای این منظور را دارد و از سوی دیگر صندوق کارآفرینی امید نیز برای ایجاد اشتغال به ویژه به مناطق محروم کشور منابعی را اختصاص داده است. ترکیب حمایت‌های معاونت و این صندوق می‌تواند ثمرات خوبی در رفع چالش‌های مناطق محروم داشته باشد.

معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده در این نمایشگاه گفت: این تفاهم نامه مشترک در راستای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم با منابع و تسهیلات صندوق کارافرینی صورت اجرایی می‌شود. این منابع در اختیار بازیگران و مجریان پروژه‌ها قرار می‌گیرد.

آقای اسدی فر با ابراز امیدواری نسبت به این که در سایه این همکاری‌ها اتفاقات خوبی در راستای محرومیت‌زدایی رخ دهد اظهار داشت: ان‌شاءالله سال آینده در دومین دوره برگزاری نمایشگاه، داستان موفقیت‌های حاصل شده در این زمینه را روایت کنیم.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=3510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.