• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5
معاون استاندار:

با کمبود کادر اداری در شهرستان های استان یزد روبرو هستیم

  • کد خبر : 8940
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۲۴
با کمبود کادر اداری در شهرستان های استان یزد روبرو هستیم
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: مشکل کمبود کادر اداری فقط مربوبط به شهرستان بافق نیست و در همه شهرستانهای استان با این معضل مواجه هستیم.

به گزارش اخبارکار به نقل از ایرنا، محمد حسین پارساییان روز گذشته در شورای اداری شهرستان بافق افزود: کمبودهایی که در تعداد نیروی کادر اداری شهرستان وجود دارد مربوط به همه استان است و مثلا در شهرستان اشکذر ۲۳ نفر در کادر فرمانداری دیده شده که فقط ۸ نفر حضور دارند و از این تعداد تنها ۳ نفر رسمی هستند.

وی ادامه داد: در ده سال گذشته به این موضوع پرداخته نشده و همچنین بد عمل کردن مدیریت ها نیز باعث شده میزان تصدی پست ها بالا باشد اما در شهرستانها مشکل دارند و همه نیروها در مرکز استان متمرکز شده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد افزود: وقتی در شهرستانی کمبود نیرو وجود دارد چرا مدیر اداره ای اجازه جابجایی را می دهد و اگر مدیران شهرستان محکم بایستند که حق جایجایی وجود ندارد، بسیار راهگشا است.

پارسائیان ادامه داد: وقتی فردی تعهد خدمت در منطقه ای داشته باید در همان شهرستان بماند و نباید جابجا شود و ما هم معتقد به همین اصل هستیم و هر گونه جابجایی نیز باید با موافقت شهرستان بوده و نباید به راحتی با انتقال افراد موافقت شود .

وی اظهار داشت : البته در جذب نیروها نیز سازمان استخدامی در ادوار گذشت توجه کافی نداشته و عدم تعادل در وضعیت پرداخت ها مخصوصا در شهرستانهای صنعتی مثل بافق نیز باعث جابجایی شغلی نیروها شده که جایگزینی نیز برای آنها استخدام نشده است .

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=8940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.