• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5
رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان خبرداد:

ایجاد اشتغال برای ۱۷۰۲ نفر در بخش کشاورزی گیلان

  • کد خبر : 13236
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
ایجاد اشتغال برای ۱۷۰۲ نفر در بخش کشاورزی گیلان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تحقق ۹۵ درصدی اشتغال در بخش کشاورزی این استان خبر داد و گفت: در ۱۱ ماهه امسال برای ۱۷۰۲ نفر، در بخش های مختلف کشاورزی اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش اخبارکار به نقل از ایسنا ، صالح محمدی امروز، ۱۰ اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران، از تحقق ۹۵ درصدی اشتغال در بخش کشاورزی این استان خبر داد و اظهار کرد: تعهد اشتغال بخش کشاورزی در استان گیلان ۱۸۰۰ نفر در سال جاری تعیین شده که تاکنون از این میزان برای ۱۷۰۲ نفر، در بخش های مختلف کشاورزی اشتغال ایجاد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان بیشترین اشتغال ایجاد شده در حوزه کشاورزی در استان را مربوط به صنایع تبدیلی و مکانیزاسیون کشاورزی دانست و تصریح کرد: تسهیلات تبصره ۱۸، مشاغل خانگی و تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی نقش قابل توجهی در ایجاد و تثبیت و تحقق اشتغال در استان دارد.

وی با مقایسه آمار اشتغال بخش کشاورزی در سال گذشته، خاطرنشان کرد: سال گذشته تعهد این سازمان در ایجاد اشتغال ۲۵۱۳ نفر بود و ما توانستیم برای ۱۹۰۷ نفر و به میزان ۷۶ درصد ایجاد اشتغال دائم و پایدار داشته باشیم و این عدد در ۱۱ ماهه اول امسال به ۹۵ درصد رسیده است.

محمدی ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مولفه‌های توسعه بخش کشاورزی برشمرد و گفت: تاکنون شهرستان‌های رشت، رودسر، صومعه‌سرا و لاهیجان بیشترین میزان اشتغال بخش کشاورزی را در استان به خود اختصاص داده‌اند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=13236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.