• امروز : یکشنبه - ۲ دی - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 22 December - 2024
3

اقساط مارکت در ۴ عنوان شغلی استخدام می‌کند

  • کد خبر : 18741
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
اقساط مارکت در ۴ عنوان شغلی استخدام می‌کند
فراخوان استخدام در فروشگاه های زنجیره ای اقساط مارکت منتشر شد.

اخبارکار – فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقساط مارکت به‌عنوان اولین فروشگاه زنجیره‌ای اقساطی در سطح کشور با طرح‌های و شیوه‌های مختلف فروش اقساطی، نسبت به ارائه تسهیلات آسان در ازای خرید کالا فعالیت می‌کند. این شرکت جهت ایجاد انگیزه پرسنل، با در نظر گرفتن پورسانت از فروش بدون محدودیت و سقف این امکان را برای پرسنل به وجود آورده تا به نوعی بیزینس شخصی خود را بدون ریسک، هزینه، مالیات و … داشته باشند. فروش اقساطی کالا و خدمات و ارائه تسهیلات خرید کالا به عموم مردم از جمله خدماتی است که این شرکت ارائه می‌دهد. اکنون فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقساط مارکت در راستای تکمیل نیروی انسانی خود در چهار عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس بازاریابی و فروش سازمانی

مهارت‌های مورد نیاز:

کارشناس‌ بازاریابی و فروش B2B وظیفه بازاریابی، ارزیابی، عقد قرارداد و ترغیب به فروش فروشگاه‌هایی که تقاضای نمایندگی فروش اقساطی را دارند تا بتوانند از خدمات ویژه شرکت و تسویه نقدی فروش اقساطی فروشگاه‌ها که منجر به افزایش فروش آنها می‌شود استفاده کند.

مهارت‌های تخصصی:

  • نرم‌افزار دیدار
  • Microsoft Excel
  • Microsoft word
  • Microsoft dynamics
  • Microsoft PowerPoint

مهارت‌ها فردی:

  • برقراری ارتباط مؤثر با سازمان و همکاران
  • توانمند در بازاریابی و کشف فروشگاه جدید و جواب تلفنی آنها
  • دارای مهارت فن بیان و برقراری ارتباط مؤثر در مذاکرات حضوری، آنلاین و تلفنی
  • یادگیرنده، مسئولیت‌پذیر، منظم، انعطاف‌پذیری در محیط، دارای قدرت تحلیل 
  • توانایی برنامه‌ریزی و ارائه گزارش‌های منظم و مدون

سابقه فعالیت در حوزه فروش اقساطی، لندتک، BNPL و لیزینگ امتیاز محسوب می‌شود.

پشتیبان نرم‌افزار

شرح موقعیت شغلی:

  • پاسخگویی به مشکلات اعلام‌شده‌ توسط کاربران به ‌شکل تلفنی یا remote
  • پیگیری مشکلات نرم‌افزاری کاربران از تمامی واحدهای مرتبط تا حصول نتیجه
  • تعریف کاربری‌ها، ثبت و تغییرات دسترسی و تمام موارد مرتبط به نرم‌افزار
  • آماده‌سازی گزارش‌های درخواستی کاربران از نرم‌افزار 

شرایط احراز:

  • داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته‌های: مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، صنایع، علوم پایه
  • تجربه کار مرتبط با نرم‌افزارهای سازمانی
  • آشنایی با نSQL Server
  • تسلط مناسب بر نرم‌افزارهای آفیس
  • مهارت‌های حل مسئله و ارائه راه‌حل مناسب 
  • مهارت ارتباطی مناسب در پاسخگویی و انتقال آموزش
  • داشتن روحیه کار تیمی
  • مسئولیت‌پذیر و متعهد

سرپرست عملیات

مهارت‌های تخصصی:

  • توانمند در برقراری ارتباط مؤثر، توانایی تصمیم‌گیری سریع، توانایی تجزیه‌وتحلیل گزارش‌های فروش یا فعالیت، تجزیه‌وتحلیل
  • اطلاعات و ارزیابی نتایج برای انتخاب بهترین راه‌حل و حل مشکلات t کنترل پروژه و اعتبارات
  • تسلط به TSQL
  • تسلط به Microsoft Access
  • تسلط به Microsoft Excel
  • تسلط به Microsoft Excel

مدیر مالی و حسابداری ترجیحا آشنا به حوزه لندتک و BNPL

مهارت‌های تخصصی:

  • سابقه کار مدیریت مالی حداقل مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت مالی یا ریاضی و آمار ارائه مشاوره مالی به مدیرعامل شرکت و اعضای هیات مدیره
  • تسلط کامل به قوانین کار، تأمین اجتماعی، مالیات، تجارت و اظهارنامه مالیاتی
  • پاسخگویی به کلیه نهادهای نظارتی و کنترلی داخلی و خارجی سازمان از قبیل سازمان حسابرسی، دیوان محاسبات، حسابرسی داخلی، سازمان بازرسی کل کشور و غیره
  • مشارکت در تبیین اهداف، استراتژی‌ها و خط‌مشی‌های مالی شرکت و تصویب مقررات و اجرای ضوابط اجرایی مربوطه
  • نظارت عالیه بر مدیریت و مسئولیت بخش مالی از طریق کنترل کلیه تراکنش‌های مالی، برنامه‌ریزی، همکاری در سیاست‌گذاری، اجرا و کنترل کلیه عملیات و فرآیندهای مالی شرکت و انطباق با استانداردها و تکالیف قانونی
  • نظارت عالیه بر تهیه و ثبت دفاتر قانونی، صورت‌های مالی اساسی و ارائه گزارش‌های فصلی و اظهارنامه‌ها به منظور پاسخگویی به حسابرسان مستقل، سازمان مالیاتی، بیمه و سایر ارگان‌های ذی‌ربط
  • نظارت عالیه بر بودجه‌بندی و پیش‌بینی گردش جریان نقد به صورت مستمر و بهینه‌سازی و برنامه‌ریزی هزینه‌ها در راستای افزایش بهره‌وری منابع مالی
  • حصول اطمینان از محاسبه و پرداخت صحیح و به موقع حقوق و مزایای کارکنان
  • ارزیابی، برنامه‌ریزی و پیگیری برنامه‌های تأمین مالی شناسایی و تعدیل اثر ریسک‌ها به منظور اطمینان از استمرار عملکرد و اثربخشی هزینه‌های مالی
  • تهیه و نظارت بر قراردادهای کسب‌وکار از نظر مالی و حقوقی به منظور رعایت قوانین و حفظ منافع سهامداران
  • ثبت و نگهداری آمار و اطلاعات کلیه دارایی‌های شرکت به منظور اطمینان از مدیریت صحیح اموال و دارایی‌ها
  • ارائه گزارش‌های مدیریتی و داشبوردهای مدیریتی جهت تصمیم سازی برنامه‌ها و فعالیت‌های کسب‌وکار، همکاری در فرآیند حسابرسی‌های سالیانه، تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی، گزارش‌های فصلی و ارزش‌افزوده
  • شرکت در جلسات رسیدگی و دفاع در موضوعات مالیاتی و بیمه تأمین اجتماعی
  • حصول اطمینان از وصول مطالبات، وجود نقدینگی در خزانه و موجودی سازمان، تأمین بودجه، تنخواه‌گردان واحدها و سایر هزینه‌های شرکت
  • نظارت عالیه بر نحوه پرداخت و تسویه‌حساب‌ها و سرمایه‌ای منعقده در شرکت و نظارت مستقیم بر پرداخت‌های جاری و حصول اطمینان از صحت پرداخت‌های صورت گرفته

علاقه‌مندان و واجدین شرایط می‌توانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل INFO@IRANTRB.COM ارسال کنند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=18741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.