• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3
عضو شورای شهر کرمانشاه :

افراد غیر بومی درشهرداری کرمانشاه نباید استخدام شوند

  • کد خبر : 10056
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۵۵
افراد غیر بومی درشهرداری کرمانشاه نباید استخدام شوند
یکی از بحث‌های مهم این روزها در شورای شهر بحث انتقال ۳۰۰ نفر از نیروهایی که در بخش خدمات شهری و فضای سبز شهرداری استخدام شده اند اما بعدا با سفارش دیگران شهردار آنان را در بخش های اداری فرستاده است به سفارش کننده بر نمی گردد و مقصر این داستان شخص شهردار است.

به گزارش اخبارکار ، حجت اله موسوی اجاق عضو شورای شهر کرمانشاه ضمن اعلام مطلب فوق درجمع خبرنگاران افزود : بنده با مدیریت افراد غیر بومی در شهرداری کرمانشاه مخالف هستم؛ دلیلی ندارد تا زمانی که می توانیم از نیروهای متخصص بومی استفاده کنیم نیازی به افراد غیر بومی نیست؛ حتی از افراد بومی که در حوزه شهرداری نیز فعالیت نداشته اند نباید استفاده شود مگر اینکه طرف نخبه ای با رزومه قوی باشد تا بتوان از دانش او برای ارتقای کیفیت و جایگاه شهروندان استفاده کرد.

وی ادامه داد: دلیلی وجود ندارد شخصی خارج از شهرداری و از ارگان های دیگر بیاید و در شهرداری پست و مقام بگیرد در صورتی که چند هزار نیروی متخصص در حوزه مدیریت شهری در درون بدنه شهرداری وجود دارد. غیر بومی استانی و شهرداری با هم تفاوت دارند و بنده با این دو غیر بومی برای سکان داری شهرداری مخالفم.

عضو شورای شهر کرمانشاه در ادامه افزود: اشخاصی در حوزه رسانه در کرمانشاه مشغول کار هستند که بیش از ۷۰۰ میلیون تومان پول از شهرداری دریافت کرده اند؛ شخصی دیگر که یک کانال در فضای مجازی دارد ۳۰۰ میلیون تومان پول برای پوشش اخبار شهرداری دریافت کرده است.

وی ادامه داد: رسانه شان و منزلت دارد و هیچ کسی در رسانه ها مجیزگوی شخص یا ارگان خاصی نبوده و نباید باشد و هدف تمام رسانه ها حفظ کرامت انسانی شهروندان یک جامعه است؛ تمام مدارک پول های پرداخت شده را همراه با سند به زودی پخش خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=10056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.