• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
7

اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد اصفهان با طرح ملی پویش 

  • کد خبر : 9649
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد اصفهان با طرح ملی پویش 

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری دانشجو، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بیش از سه هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در طرح ملی پویش ویژه اشتغال شرکت کردند که تا کنون حدود ۱۰ درصد از آن‌ها استخدام شده اند.   وی […]

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری دانشجو، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بیش از سه هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در طرح ملی پویش ویژه اشتغال شرکت کردند که تا کنون حدود ۱۰ درصد از آن‌ها استخدام شده اند.  

وی افزود: در طرح پویش، افراد علاقه مند می‌توانند همزمان با تحصیل تعدادی از واحد‌های کارآموزی خود را در محیط کار واقعی تجربه و از شرایط اشتغال برخوردار شوند.  

نجفی با بیان اینکه اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی دانشجویان است، عنوان کرد: طرح پویش بر اساس اعلام نیاز صنایع مختلف شکل گرفته و دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این طرح این فرصت را در اختیار دارند که همزمان با تحصیل، یک صنعت یا بنگاه اقتصادی مرتبط با رشته تحصیلی خود را انتخاب و تجربه کنند.  

وی در ارتباط با رشته‌های مشمول این طرح توضیح داد: طرح پویش تنها محدود به رشته‌های فنی و مهندسی نبوده و رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی و کشاورزی نیز در این مقوله مشارکت داشته و در این راستا ارتباط موثر و سازنده‌ای با اتاق بازرگانی اصفهان و اداره کار استان اصفهان باعث رسیدن به نتایج ارزنده شده است.  

نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در پایان گفت: گذراندن طرح پویش جزو واحد‌های درسی اختیاری این دانشگاه است و مدت زمان گذراندن این طرح ۲۴۰ ساعت است و دانشجویان می‌توانند در هشت ترم تحصیلی از آن استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=9649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.