• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2

استخدام دوره گرد پاکدست همدانی در شهرداری+فیلم

  • کد خبر : 17163
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
استخدام دوره گرد پاکدست همدانی در شهرداری+فیلم
دوره گرد همدانی، ۴۰۰ گرم طلای گمشده را پس از یک ماه جستجو به دست صاحبش می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری اخبارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حدود یک ماه پیش یک خانم همدانی برای امنیت بیشتر، طلا‌های خود را در داخل فویل آلومینیومی پیچیده و در کارتن بیسگوئیت می‌گذارد که بر حسب اشتباه در موقع نظافت منزل، این کارتن قاطی زباله‌ها می‌شود.

این خانم پس از گذشت حدود ٨ روز، متوجه نبود طلا‌ها می‌شود که پس از مراجعه به پلیس و سازمان مدیریت پسماند شهرداری هم به طلاهایش نمی‌رسد، اما به لطف خدا و پاکدستی دوره گرد همدانی اتفاق دیگری می‌افتد.

علی‌اکبر پاینده شایسته، دوره گرد همدانی در این باره گفت: حدود یک ماه پیش حین جستجوی ضایعات متوجه کارتن کوچکی در مخزن زباله شدم که حاوی حدود ۴۰۰ گرم طلا و سکه بود.

او همچنین گفت: ساعتی بعد به همراه همسرم به کوی سعیدیه (محل پیدا شدن طلاها) مراجعه کردم تا بلکه صاحب اصلی طلا‌ها را پیدا کنم، اما موفق نشدم و اعلامیه‌ای بر روی مخزن زباله به همراه شماره همراه خودم نصب کردم به امید اینکه شهروند مال باخته را پیدا کنم.

این دوره گرد همدانی افزود: سه هفته پیگیر این موضوع بودم تا شخصا صاحب طلا‌ها را پیدا کنم که بر حسب اتفاق، خانم صاحب طلا‌ها در همان محله و در حین جستجوی ضایعات به من مراجعه کرد و با دادن نشانی کامل، متوجه شدم طلا‌ها متعلق به وی است و این خانم به همراه همسرش به منزل من مراجعه کرد و طلا‌های گم شده را تحویلش دادم.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=17163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.