• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2

استخدام دانشجویان ۴ رشته در وزارت آموزش و پرورش

  • کد خبر : 8340
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
استخدام دانشجویان ۴ رشته در وزارت آموزش و پرورش
دانشجویان 4 رشته دانشگاه قم در آموزش و پرورش استخدام می شوند.

به گزارش اخبارکار مدیر آموزش دانشگاه قم گفت: دانشجویان ۴ رشته ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست شناسی توسط دانشگاه فرهنگیان پذیرش و سپس در آموزش و پرورش استخدام می شوند.
مدیر آموزش دانشگاه قم گفت: داوطلبانی که در یکی از رشته های ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست شناسی در دانشگاه قم پذیرش و مشغول به تحصیل شوند، پس از گزینش و پذیرش از سمت دانشگاه فرهنگیان، به عنوان معلم در وزرات آموزش و پرورش استخدام می شوند.

دکتر محمود محمودی با اشاره به اینکه دانشگاه قم در هفت دانشکده دانشجو می‌پذیرد، عنوان کرد: این دانشکده‌ها شامل حقوق، فنی و مهندسی، ادبیات، الهیات، مدیریت، علوم پایه و پردیس و مجازی هستند.

وی افزود: برای داوطلبانی که دانشگاه قم را جهت تحصیل انتخاب می کنند، تسهیلات متعددی در نظر گرفته شده است، و یک محیط  مناسب علمی در حوزه مسائل آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی فراهم شده تا دانشجویان بدون دغدغه در دانشگاه قم تحصیل کنند.

مدیرآموزش دانشگاه قم با اشاره به اینکه اساتید دانشگاه قم، فارغ التحصیل دانشگاه‌های مطرح کشور و تعدادی از آنها جزء دانشمندان تا ۲ درصد برتر از نظر استناد دستاوردهای علمی می‌باشند، تصریح کرد: با توجه به این مزایا، امکانات و تجهیزاتی که نام برده شد، توصیه می‌شود که داوطلبان، دانشگاه قم را جهت ادامه تحصیل انتخاب کنند.
وی در رابطه با تسهیلات در نظر گرفته شده برای داوطلبانی که تمایل به تحصیل در دانشگاه قم دارند، بیان کرد: با هماهنگی که میان دانشگاه قم و بنیاد ملی نخبگان استان انجام شده است، داوطلبانی که رتبه‌ی زیر ۲ هزار در آزمون سراسری را کسب کنند، در صورت پذیرش در تعدادی از رشته‌های مشخص می‌توانند بورسیه صنعتی شوند و از تسهیلات این بورسیه استفاده کنند؛ همچنین امکان بازدید این داوطلبان از تجهیزات و امکانات دانشگاه قم در زمینه آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی فراهم می‌شود و می‌توانند در ایام انتخاب رشته به دانشگاه مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=8340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.