• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2
درآیین روز شهرداری و دهیاری مطرح شد:

اجرای طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در روستاهای استان بوشهر

  • کد خبر : 5739
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
اجرای طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در روستاهای استان بوشهر
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به اینکه روستا محل تولید، اشتغال و اقتصاد است گفت: در این زمینه طرح توانمندسازی، کارآفرینی مردم پایه در روستاهای استان بوشهر اجرایی شده است.

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سهراب امیری‌نژاد در آیین روز شهرداری و دهیاری در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی بوشهر با تبریک از توسعه طرح‌های عمرانی و زیرساختی در روستاهای استان خبر داد و اظهار داشت: قرارگاه جهادی توسعه و تحول روستایی در وزارت کشور و استان‌ها فعال شده که در این زمینه طرح توانمندسازی، کارآفرینی و مردم پایه در حوزه اقتصاد در ۱۶ محور فعال شده است.

امیری‌نژاد راه‌اندازی قرارگاه جهادی را در عرصه پیشرفت همه جانبه روستا، ایجاد منابع درآمدی جدیدی برای دهیاری‌ها و توسعه امور زیربنایی روستاها دانست و بیان کرد: قرارگاه جهادی در ۱۶ محور فعالیت می‌کند که اشتغال، ساخت مسکن، تولید و واگذاری زمین به روستاییان در اولویت است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از الحاق اراضی جدید به روستاهای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای توسعه طرح‌های ساخت مسکن، اراضی مختلف به محدوده روستاها الحاق یافته است.

امیری‌نژاد با بیان اینکه اعتبارات لازم در حوزه عمرانی به استان ابلاغ و تخصیص یافته است گفت: اعتبارات لازم برای توسعه طرح‌های عمرانی اختصاص یافته و باید در جذب اعتبارات و تکمیل طرح‌ها تلاش جهادی شود.

وی توجه به برنامه اجتماعی و فرهنگی در روستاها را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با تنش‌های فرهنگی و جلوگیری از آسیب‌ها توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی در روستاها شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر خدمات‌رسانی به مردم را از اهداف تأسیس دهیاری‌ها نام برد و گفت: توسعه طرح‌های آبرسانی در روستاها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=5739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.