• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2

آغاز به کار دومین نمایشگاه ملی «ایران آیتکس »

  • کد خبر : 9990
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
آغاز به کار دومین نمایشگاه ملی «ایران آیتکس »

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف ، نمایشگاه ملی ایران آیتکس نخستین نمایشگاه در حوزه فناوری اطلاعات در سطح کشور است که به طور همزمان به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. نمایشگاه ایران آیتکس به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری […]

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف ، نمایشگاه ملی ایران آیتکس نخستین نمایشگاه در حوزه فناوری اطلاعات در سطح کشور است که به طور همزمان به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

نمایشگاه ایران آیتکس به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری گروه فناوری اطلاعات شریف (Sharif ICT Group) و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان فناوری اطلاعات ایران ، از امروز آغاز به کار کرد.

«عرضه فناوری‌های نوین و دستاورد‌های جدید و فرصتی مناسب برای تحلیل و شناخت بازار و نیاز‌های آن برای تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان این صنعت و رفع آن‌ها با تولید و توسعه محصولات و خدمات جدید و همچنین یافتن بازار‌های جدید برای محصولات و خدمات با توجه به حضور و نظرات شرکت کنندگان در نمایشگاه»، «ارتقای برند»، «ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه»، «تسهیل فرآیند جذب و استخدام»، «فراهم شدن بستری برای تعاملات و همکاری‌ها برای شرکت‌های این حوزه و ارتباطات B ۲ B»، «آموزش و انتقال تجربه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی»، «جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان نو پا در این حوزه»،  از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه ایران آیتکس عنوان شده است.

آشنایی با آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات و همچنین ایجاد ارتباط مستقیم با شرکت‌ها، آشنایی با برند‌های موفق در حوزه کسب‌وکار‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات، ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مدیران شرکت‌های بزرگ، فراهم شدن بستری مناسب برای ارسال رزومه و استخدام در شرکت‌های بزرگ، حضور در کارگاه‌های آموزشی متعدد در طول نمایشگاه به صورت رایگان، حضور در پنل سخنرانی‌ها و استارتاپ‌ها به صورت رایگان، امکان جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و فریلنسرها، حضور در محیطی جذاب و سرزنده با حضور کسب‌وکار‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات و بازدید از نمایشگاه به صورت مجازی بدون محدودیت در زمان و مکان از جمله مزیت‌های بازدید از این نمایشگاه برای علاقمندان است.

این نمایشگاه در مدت سه روز برگزار می‌شود. سخنرانی‌های ارزشمند فعالان این حوزه و حضور استارتاپ‌های فعال در این حوزه از برنامه‌های مختلف این رویداد است.

حسن حدادپور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف سخنران اول این نمایشگاه بود.

وی گفت: دانشگاه شریف در حوزه‌های مرتبط با صنعت فعالیت‌های زیادی داشته و دارد. بستر دانشگاه شریف میزبان ۶۰۰ کسب و کار در حوزه فناوری است که در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی و پزشکی فعال هستند. ظرفیت نیروی انسانی کشور برای کم کردن فاصله بین صنعت ایران و دنیا بسیار مناسب است. امید است این نمایشگاه‌ها در نهایت به تحقق این هدف کمک کند.

در حاشیه این نمایشگاه ، کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود که این نمایشگاه را به فرصتی مناسب برای تبادل نظرات و ایجاد ارتباطات تبدیل خواهد کرد.

دومین دوره نمایشگاه ایران آیتکس با محوریت کسب‌وکار‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات از ۱۶ تا ۱۸ مهرماه در سالن استاد جباری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=9990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.