• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4
پنجشنبه 14 تیرماه؛

آزمون استخدام بهورز در استان فارس برگزار می شود

  • کد خبر : 18544
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۱۸
آزمون استخدام بهورز در استان فارس برگزار می شود
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: آزمون استخدام ۲۳۲ بهورز برای خدمت در خانه‌های بهداشت استان فارس ، پنجشنبه چهاردهم تیر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اخبارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،احد امیری قرقانی کارشناس مسوول آموزش بهورزی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:  کارت ورود به جلسه آزمون استخدام بهورز برای داوطلبان تایید شده نهــایی صادر شده و ازروز گذشته (سیزدهم تیر) تا یک ساعت پیش از برگزاری آزمون، از طریق سامانه https://samaa.sums.ac.ir توسط داوطلبان قابل دریافت است.

امیری افزود: این آزمون پنج شنبه چهاردهم تیر در مرکز جامع آزمون پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز واقع در کیلومتر ۴ جاده صدرا، ورودی بیمارستان سوانح و سوختگی امیرالمومنین ، جنب ساختمان مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس برگزار می شود.

وی بیان اینکه ۶۰ درصد نمره کل آزمون مربوط به آزمون کتبی و ۴۰ درصد مصاحبه است ، گفت: پس از برگزاری آزمون کتبی، افراد پذیرفته شده در مرحله نخست در صورت کسب نمره حد نصاب قبولی، ۲ برابر ظرفیت به مرحله مصاحبه راه می‌یابند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم گفت: برای شرکت در این آزمون، ۵۳۷ نفر نام نویسی کرده و با برگزاری این آزمون، ۲۳۲ نفر برای ارائه خدمت در خانه‌های بهداشت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز انتخاب می‌شوند.
دکتر عباس رضاییان زاده افزود: با جذب این نیروها، نیاز فعلی دانشگاه به بهورز برآورده می‌شود و در سال‌های آینده برای خانه‌های بهداشت جدید و همچنین برای جایگزینی بهورزان خروجی (بازنشسته یا از کار افتاده) برنامه ریزی می‌شود.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=18544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.