• امروز : سه شنبه - ۱۳ آذر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 3 December - 2024
4

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در ۴ عنوان شغلی استخدام می‌کند

  • کد خبر : 16889
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در ۴ عنوان شغلی استخدام می‌کند
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی عام) به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد و با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هم‌اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می‌کند.

اخبارکار – این شرکت جهت تکمیل نیروی انسانی خود، در ۴ عنوان‌ شغلی دعوت به همکاری می‌کند.


کارشناس منابع انسانی


شرح شغلی:

  • اجرا و ارائه راهکار بهبود فرایند جذب (شناسایی بسترهای مختلف جهت جذب، تهیه آگهی استخدامی، ارزیابی و پایش شاخص‌های اثربخشی کیفیت جذب، انجام مصاحبه رفتاری)
  • اجرا و ارائه راهکار بهبود فرایند آموزش (نیازسنجی، برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی اثربخشی)
  • اجرا و ارائه راهکار بهبود فرایند جامعه‌پذیری همکاران جدید
  • اجرا و ارائه راهکار بهبود فرایند مدیریت استعداد، بررسی و تجزیه‌وتحلیل و ارائه گزارش‌های مربوطه
  • انجام مصاحبه خروج و عارضه‌یابی خروج کارکنان و تهیه گزارش‌های تحلیلی
  • اجرای نظرسنجی و نگرش‌سنجی کارکنان (رضایت شغلی، تعلق و تعهد کارکنان)
  • تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی در فرایندهای مربوطه

شایستگی‌های موردنیاز (رفتاری و تخصصی):

  • تسلط به مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی
  • تسلط به مدل‌های شایستگی عمومی و تخصصی
  • تسلط به تکنیک‌های مصاحبه شایستگی محور
  • تسلط به مفاهیم استاندارد آموزشی ISO10015
  • تسلط به فرایند چهارگانه آموزش (نیازسنجی، طراحی و برنامه‌ریزی، اجرا و ارزشیابی نتایج آموزشی)
  • تسلط به Excel
  • تسلط نسبی به Word و PowerPoint
  • دارای تفکر سیستمی، انعطاف‌پذیری، توانایی برقراری ارتباط و شنود مؤثر، پیگیری و نتیجه گرایی، روحیه کار تیمی
  • لیسانس مدیریت/ مهندسی صنایع
  • دارای ۵ سال سابقه کاری

تسهیلات و مزایا:

  • وام
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • دوره های آموزشی
  • میان وعده
  • بسته ها و هدایای مناسبتی

کارشناس توسعه بازار بانکی


شرح شغل:

  • مذاکره، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات حوزه پرداخت الکترونیک به مشتریان بانکی
  • پاسخگویی و رسیدگی به درخواست مشتریان و پیگیری مشکلات مربوطه تا دستیابی به نتیجه مطلوب
  • شناسایی و تحلیل رقبا در صنعت پرداخت
  • رصد روزانه و بررسی آگهی مناقصات در سایت‌های مربوطه، دریافت اسناد و بررسی و تهیه مستندات جهت ارسال یا ورود در سامانه‌های مربوطه
  • ارائه گزارشات عملکردی

شایستگی‌های موردنیاز (رفتاری و تخصصی):

  • آشنائی با اصول بازاریابی و فروش
  • آشنایی با مناقصات
  • آشنایی با اصول قراردادها
  • آشنائی با صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک
  • تسلط بر اصول و فنون مذاکره
  • دارای روحیه پیگیری
  • لیسانس مدیریت/ مهندسی صنایع
  • حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط

تسهیلات و مزایا:

  • وام
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • دوره های آموزشی
  • میان وعده
  • بسته ها و هدایای مناسبتی

مالک محصول (PO)


شرح شغل:

  • مشارکت در تهیه اسناد فنی محصول بر اساس نیاز کارفرما در مشارکت با واحد فنی
  • ارتباط با تیم فنی کارفرما جهت دریافت اطلاعات تا استقرار محصول
  • تهیه جداول مدیریت توسعه محصول مشتمل بر بک لاگ‌ها و پیگیری روزانه تسک‌های فنی
  • حضور در جلسات بازاریابی جهت شناخت نیازهای فنی محصول در ارتباط با مشتریان
  • همکاری در تبدیل نیازهای مشتری به زبان فنی و بک لاگ
  • تهیه گزارش‌های تحلیلی فنی محصول
  • شناسایی مشکلات محصول در بک‌اند و فرانت‌اند و تجربه رابط کاربری
  • برگزاری جلسات PLANING و کنترل زمان اسپرینت
  • تحلیل کسب‌وکار و نوشتن یوزر استوری و اولویت‌بندی موارد برای همسو شدن محصول با استراتژی محصول
  • همکاری در زمینه طراحی، توسعه و بهبود محصول

شایستگی‌های موردنیاز (رفتاری و تخصصی):

  • مسلط به Microsoft visio
  • مسلط به آفیس
  • تسلط نسبی به Html & Css & Javascript
  • آشنایی با Figma
  • آشنایی با جیرا
  • توانایی تحلیل و حل مسئله
  • توانایی مدیریت زمان
  • توانایی خلاقیت و نوآوری
  • مهارت‌های ارتباطی مناسب
  • لیسانس مدیریت/ مهندسی صنایع/کامپیوتر و فناوری اطلاعات
  • حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط

تسهیلات و مزایا:

  • وام
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • دوره های آموزشی
  • میان وعده
  • بسته ها و هدایای مناسبتی

کارشناس بازاریابی سازمانی


شرح شغل:

  • مذاکره، بازاریابی و فروش محصول به مشتریان جدید
  • انجام تحقیقات بازار و رقبا و شناسایی کانال‌های ارتباطی جدید مشتریان بالقوه در جهت توسعه بازار
  • مشارکت در تدوین بیزینس پلن
  • همکاری در تعیین و تحقق اهداف کلان بازاریابی و فروش تعیین شده توسط سازمان
  • رصد تراکنش‌ها و سرویس‌های مربوط به هر مشتری و تلاش بابت افزایش تراکنش‌های هر مشتری
  • همکاری در تدوین و به‌روزرسانی مستندات مربوط به سرویس‌ها و محصولات
  • تنظیم قرارداد فروش برای مشتریان و پیگیری جهت عقد قرارداد و نظارت بر نحوه اجرای آن
  • تهیه گزارش عملکرد مربوط به هر مشتری و تحلیل آن‌ها

شایستگی‌های موردنیاز (رفتاری و تخصصی):

  • تسلط به اصول تحقیقات بازار و اصول بازاریابی
  • آشنا به صنعت پرداخت و سرویس‌های حوزه فین‌تک
  • آشنا به مباحث حقوقی و قراردادها
  • آشنا با مباحث مالی
  • تسلط به نرم‌افزار آفیس
  • دارای مهارت مذاکره و اقناع‌سازی
  • توانایی برقراری ارتباط مؤثر
  • مدرک تحصیلی: لیسانس
  • حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط

تسهیلات و مزایا:

  • وام
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • دوره های آموزشی
  • میان وعده
  • بسته ها و هدایای مناسبتی

لطفاً برای ارسال رزومه خود از طریق لینک اقدام کنید.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=16889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.