به گزارش پایگاه خبری اخبارکار فلسفه تأسیس این شرکت در آغاز، ارائه راهکارهای جامع فناوری مورد نیاز بانکها و سایر مؤسسات مالی و اعتباری، طراحی و اجرای اتوماسیونهای بانکی، ارائه خدمات پرداخت الکترونیک و بانکی (نرمافزاری و سختافزاری)، واردات و فروش کارتهای الکترونیک هوشمند، پیادهسازی سامانههای امنیتی مرتبط با حوزه پرداخت، شخصیسازی کارتهای هوشمند و دیگر فعالیتهای مرتبط در این حوزه بود.
شرکت پرداخت الکترونیک سپهر اکنون نهتنها در زمینه خدمات ممتاز پشتیبانی انواع دستگاههای کارتخوان، بلکه در تولید برند اختصاصی دستگاه کارتخوان اندرویدی Sepehr A 1 گامی مهم در صنعت پرداخت کشور برداشته است.
شرکت پرداخت الکترونیک سپهر برای تکمیل نیروی انسانی خود در عنوان شغلی «کارشناس منابع انسانی» دعوت به همکاری میکند.
کارشناس منابع انسانی
- تهیه گزارشات تحلیلی و کاربردی پرسنل
- آشنایی با استراتژی و فرایند جذب، استخدام
- آشنایی کامل با قوانین اداره کار
- آشنایی با امور مربوط به تسویهحساب پرسنل
- تسلط کامل به نرمافزارهای راهکاران سیستم
- تسلط به نرمافزارهای آفیس (اکسل، ورد و…)
متقاضیان میتوانند درخواست و رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل Hr@sepehrpay.com ارسال کنند.